U heeft geen producten in uw winkelwagen.
Bestellen en betalen
Kan ik een bestelling afhalen?
Ja, in de winkel in Naarden kan je ook producten afhalen. Als je een product op onze website hebt gevonden, kan je klikken op ‘Afhalen in Naarden’. Je kan zelf aangeven welke dag je het product wilt afhalen. Je kan in onze winkel afrekenen met PIN, creditcard of contanten. Zeven dagen per week staat er getraind personeel in onze winkel om je verder te helpen met jouw vragen!
Kan ik betalen na levering?
Je kan bij ons niet op rekening bestellen
Kan ik in termijnen betalen?
Nee, bij Barbecueshop.nl kan je niet in termijnen betalen.
Ik heb niet betaald, maar ik heb wel een bestelbevestiging ontvangen
Wanneer je op Barbecueshop.nl in het winkelmandje van stap 2 naar stap 3 gaat, wordt er automatisch een bestelbevestiging gestuurd. Als je de betaling niet hebt afgerond, dan kan je de bestelbevestiging als niet verzonden beschouwen. Alleen betaalde bestellingen, of volledig afgeronde AfterPay bestellingen, worden door ons in behandeling genomen.
Als ik een bestelling plaats, wanneer wordt deze dan afgeleverd?
Wanneer je bij Barbecueshop.nl een bestelling plaatst en betaalt krijg je bericht wanneer deze wordt verzonden. In de bestelbevestiging vind je ook een lokaal telefoonnummer waarmee je contact op kan nemen met ons.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar ik krijg toch een acceptgiro binnen van AfterPay.
Waarschijnlijk is jouw annulering net gekruist met het verzenden van de acceptgiro. Voor de zekerheid kan je altijd contact opnemen met ons.
Ik woon in België en heb een BTW nummer, kan ik een BTW vrije factuur krijgen?
Laat jij jouw bestelling naar het buitenland versturen en heb je een geldig BTW nummer? Dan kan je bij ons met terugwerkende kracht je BTW terugkrijgen. Je bestelt jouw product via de normale weg op de website. Betaalt dus in eerste instantie de BTW. Je kan na het ontvangen van jouw bestelling je ordernummer en geldig BTW nummer naar ons mailen. Wij zorgen dan dat je met terugwerkende kracht jouw BTW teruggestort krijgt. Dit krijg je binnen vier weken na ontvangst van de goederen. Uiteraard krijg je van ons per post dan ook een factuur zonder BTW opgestuurd. Het is bij ons niet mogelijk om op voorhand zonder BTW te bestellen.
Wanneer je een product wilt afhalen of wilt aanschaffen in de winkel, dan kom je alleen voor BTW teruggave in aanmerking wanneer je een stempel hebt van de douane. Deze stempels worden binnen de EU niet meer uitgegeven. Dat betekent dat je bij afhalen alleen BTW retour kan krijgen wanneer je het product meeneemt buiten de EU. Indien dat het geval is, dan ontvangen we graag de originele factuur per post (met douane stempels) en jouw rekeningnummer. Als Belgische klant kan je bij ons dus geen BTW retour krijgen wanneer je een artikel afhaalt of afrekent in de winkel.
Wanneer je een product wilt afhalen of wilt aanschaffen in de winkel, dan kom je alleen voor BTW teruggave in aanmerking wanneer je een stempel hebt van de douane. Deze stempels worden binnen de EU niet meer uitgegeven. Dat betekent dat je bij afhalen alleen BTW retour kan krijgen wanneer je het product meeneemt buiten de EU. Indien dat het geval is, dan ontvangen we graag de originele factuur per post (met douane stempels) en jouw rekeningnummer. Als Belgische klant kan je bij ons dus geen BTW retour krijgen wanneer je een artikel afhaalt of afrekent in de winkel.
Hoe werkt het winkelmandje?
Wanneer je het product naar keuze hebt gevonden, klik je op de button ‘In winkelwagen’ of ‘Afhalen in Naarden’.
Wanneer je klaar bent met shoppen klik je rechts bij het winkelmandje op de button ‘Afrekenen’.
Stap 1:
Winkelwagen overzicht: wanneer je op afrekenen hebt geklikt kom je op een pagina met een overzicht van jouw bestelling. Hier kan je eventueel nog wijzigingen doorgeven en extra producten of accessoires toevoegen. Ben jij er zeker van dat alle gegevens kloppen klik dan op ‘Ga verder naar stap 2’.
Stap 2:
Je ziet nogmaals het winkelmandje met de producten die jij wilt afrekenen. Daaronder zie je de verschillende betaalmogelijkheden. Je hebt de keuze uit:
Je gaat daarna, aan de hand van de betaalmogelijkheid, verder naar de betaalomgeving. Wanneer je bijvoorbeeld voor iDeal kiest, ga je door naar de betaalomgeving van jouw eigen bank. Voor AfterPay ga je uiteraard niet door. Wanneer je betaald hebt of het totale proces hebt doorgelopen, krijgt je een email ter bevestiging van jouw bestelling.
Je krijgt zo snel mogelijk het product thuisbezorgd. Het bestelproces bij Barbecueshop.nl bestaat uit slechts twee stappen. Bedenk je je na het invullen van deze twee stappen dat je de bestelling toch wilt annuleren? Stuur dan een email naar de klantenservice of bel met 035-6954290 en jouw bestelling wordt direct geannuleerd.
Wanneer je klaar bent met shoppen klik je rechts bij het winkelmandje op de button ‘Afrekenen’.
Stap 1:
Winkelwagen overzicht: wanneer je op afrekenen hebt geklikt kom je op een pagina met een overzicht van jouw bestelling. Hier kan je eventueel nog wijzigingen doorgeven en extra producten of accessoires toevoegen. Ben jij er zeker van dat alle gegevens kloppen klik dan op ‘Ga verder naar stap 2’.
Stap 2:
Je ziet nogmaals het winkelmandje met de producten die jij wilt afrekenen. Daaronder zie je de verschillende betaalmogelijkheden. Je hebt de keuze uit:
- iDeal
- Bankoverschrijving (1 dagen extra levertijd)
- Creditcard, Mastercard, Visa en Amex
- Bancontact / Mistercash
Je gaat daarna, aan de hand van de betaalmogelijkheid, verder naar de betaalomgeving. Wanneer je bijvoorbeeld voor iDeal kiest, ga je door naar de betaalomgeving van jouw eigen bank. Voor AfterPay ga je uiteraard niet door. Wanneer je betaald hebt of het totale proces hebt doorgelopen, krijgt je een email ter bevestiging van jouw bestelling.
Je krijgt zo snel mogelijk het product thuisbezorgd. Het bestelproces bij Barbecueshop.nl bestaat uit slechts twee stappen. Bedenk je je na het invullen van deze twee stappen dat je de bestelling toch wilt annuleren? Stuur dan een email naar de klantenservice of bel met 035-6954290 en jouw bestelling wordt direct geannuleerd.