Zo werkt retourneren
Wanneer je online iets besteld hebt op Barbecueshopl.nl, heb je iets op afstand gekocht. Je hebt hierdoor recht op een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat je het product hebt ontvangen. Binnen deze 14 dagen kun je je bij ons melden om het te retourneren. Je mag het product echter niet in gebruik nemen tijdens deze termijn. Retourneren kan via onderstaand adres of door een ophaalafspraak te maken. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Het onbeschadigde en ongebruikte product dien je, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en fabrieksverpakking samen met de retourbon naar Barbecueshop.nl terug te sturen. Indien je de producten zelf wenst te retourneren, dien je dit uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst of na aanmelding te doen. Indien je te ver bent gegaan bij de beoordeling of het product wenst te behouden, mogen wij de daardoor ontstane waardevermindering verrekenen met het terug te storten bedrag.

Klik hier voor de online retourbon

Create2Fit B.V.
Afd. Retouren
Bronsstraat 10
1411 AV Naarden

Wilt je liever een ophaalafspraak maken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen gelijk met jou een dag afspreken om het product te laten afhalen op een door jou aan te geven adres. De kosten hiervan zijn voor jouw rekening. Je kunt ook het Europees modelformulier gebruiken om ons te laten weten dat je van de aankoop afziet, dit formulier kun je hier bekijken en invullen.

Retour volgen
Zodra jouw pakket bij ons binnenkomt, sturen wij jouw hiervan een bevestiging.
Het kan zijn dat de track & trace informatie zegt dat het pakket al binnen is gekomen, maar je van ons nog geen bevestiging hebt gehad. Mocht je binnen 48 uur nog geen bevestiging van ons hebben gehad, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Van het verdere verloop van jouw retour houden wij je op de hoogte via e-mail.
Defect of beschadigd artikel
Ik heb mijn product net aangeschaft, en het werkt niet goed.
Wanneer jouw product gelijk na aankoop defect blijkt te zijn, dan kun je deze direct bij ons omruilen voor een nieuw product. Dit kan alleen in de eerste zeven dagen na aankoop. Daarnaast moet het product origineel verpakt zijn inclusief alle accessoires. Het product wordt gecontroleerd door ons. Zodra wij het defect ook constateren krijg je van ons gelijk een nieuw product. Raakt jouw product defect na zeven dagen? Het beste wat je dan kan doen is eerst naar de garantievoorwaarden van de fabrikant te kijken op onze website. Veel fabrikanten hebben een aan-huis service en kunnen het defect dan bij jou thuis voor je repareren. Je kunt hiervoor zelf een afspraak maken met het vermelde telefoonnummer dat bij de fabrikant onder de garantievoorwaarden vermeld staat.

Ik heb een beschadigd product ontvangen.
Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dien je zo snel mogelijk na ontvangst (we verzoeken je dit binnen 24 uur te doen) aan ons te melden via mail, telefoon of in onze winkel.
Garantie
U heeft fabrieksgarantie op alle producten, de duur van deze garantie is echter afhankelijk van het product. De aangeboden fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten. Controleer bij ontvangst van uw bestelling of u het juiste product heeft ontvangen en deze onbeschadigd is. Constateert u een beschadiging of heeft u een verkeerd product ontvangen, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk (binnen 48 uur) aan ons te melden via mail of telefoon.

Volgens de wettelijke garantie hebt u recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. U moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken. Wat u van een product kunt verwachten hangt af van de volgene dingen:
- wat de verkoper heeft gezegd
- wat er in de reclame is gezegd
- het merk
- de prijs
- of het product nieuw of tweedehands is.

Hoe lang een product mee moet gaan, hangt natuurlijk af van het soort product. Daarom is het verstandig om van tevoren aan de verkoper te vragen hoe lang het product mee moet gaan. Deze vraag kunt u ook aan de fabrikant van het product vragen.

Een product voldoet niet aan de verwachting, en is dus ondeugdelijk als het product niet goed is. Maar niet alle problemen maken een product ondeugdelijk. Als een product verkeerd gebruikt is, niet goed onderhouden is of beschadigd is en daardoor kapot is gegaan, dan zijn de kosten voor reparatie of voor een nieuw product voor de klant zelf.

Mocht u een product ontvangen dat bij ontvangst defect blijkt te zijn, dan kunt het product binnen 7 dagen aan ons retourneren. Informeer ons altijd tijdig via mail of telefoon over de retourzending.

Beschadigd of verkeerd product

Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dient u dit zo snel mogelijk na ontvangst aan ons te melden via mail of telefoon. We verzoeken u dit binnen 48 uur na ontvangst te doen.

Wanneer u een beschadigd product heeft ontvangen willen wij graag een snelle oplossing voor u vinden. Om dit goed voor u te kunnen oplossen, kunt u het beste de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

- Ordernummer;
- Foto’s van de schade;
- Serienummer van het product;
- Onderdeelnummer van het beschadigde onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).

Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  •  Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  •  Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  •  Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  •  Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  •  Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  •  Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  •  Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.


    Garantie logo Klik voor meer informatie over de garantie op het merk van uw product.















































    Garantie Aerocover


    Garantietermijn

    :

    1 jaar

    Servicecenter Aerocover

    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina. Ook op uw factuur en bestelbevestiging staan onze contactgegevens.

    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;

    Samen met de leverancier zullen we een passende oplossing voor u vinden.


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Arpe


    Garantietermijn

    :

    1 jaar

    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Barbecook


    Garantietermijn

    :

    2 jaar

    Op alle fabricagefouten heeft u 2 jaar garantie. Let wel, deze garantie is niet van toepassing op eventuele gebeurtenissen die het logische resultaat zijn van het gebruik van het product. Ze worden niet beschouwd als fabricagefouten.


    Indien uw Barbecook® niet goed meer functioneert, dan kunt u het beste contact opnemen met ons. Ga voor onze contactgegevens naar onze contactpagina.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Big Green Egg


    Garantietermijn

    :

    Levenslange garantie op Big Green Egg groene onderdelen (deksel, onderkant etc.)
    5 jaar garantie op Big Green Egg onderdelen aan de binnenkant
    2 jaar garantie op onderstel en dekselmontage

    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina.


    Heeft u schade bij het afleveren? Neem dan gelijk contact op met de transporteur!


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Boretti


    Service center
    Garantietermijn

    :
    :

    020 436 34 39
    2 jaar

    Gedurende een termijn van twee jaar na aankoopdatum geeft Boretti volledige garantie op materiaal, voorrijdkosten en arbeidsloon.


    Wij verwijzen u voor een volledig overzicht van de garantievoorwaarden naar de website van Boretti.


    Mocht u ondanks de hoge kwaliteitseisen toch onvolkomenheden of een defect constateren, dan kunt u contact opnemen met Boretti via 020-4363439 of met Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina. Beschrijf duidelijk het defect, voeg een foto ter verduidelijking toe en vermeld het ordernummer van uw aankoop. U kunt ook een service afspraak maken met Boretti via de website.


    Wij raden u altijd aan om uw barbecue te registreren bij het desbetreffende merk. Voor Boretti kunt u dat online doen met het registratieformulier.


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Buschbeck


    Garantietermijn

    :

    2 jaar

    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina. De garantietermijn is 2 jaar, haarscheurtjes en oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie.

    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto's van het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeel van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding)

    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Cadac


    Garantietermijn

    :

    2 jaar

    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Campingaz


    Garantietermijn

    :

    2 jaar

    Op de producten van Campingaz is een garantie van toepassing van 2 jaar. Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Cobb


    Garantietermijn

    :

    2 jaar

    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Garden Comfort


    Garantietermijn

    :

    1 jaar

    Garden Comfort producten worden uit hoogwaardige materialen gefabriceerd en zijn met zorg geassembleerd. Al deze producten zijn volledig weerbestendig waardoor u er jarenlang plezier aan kunt beleven.


    Bij ieder product wordt een Montage-instructie en een gebruiksinstructie geleverd. Leest u deze voor montage en gebruik zorgvuldig door.


    Mocht er zich onverhoopt een probleem voordoen, neem dan contact met Barbecueshop.nl op. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina. Als het probleem zich binnen de garantietermijn van 1 jaar voordoet en gegrond is (zie garantievoorwaarden), dan zal het onderdeel c.q. product geheel kosteloos worden vervangen.


    Garantievoorwaarden

    Garden Comfort biedt 1 jaar volledige garantie op alle onderdelen van de barbecue op basis van normaal consumentengebruik. Deze garantietermijn is niet van toepassing voor de project- en horecamarkt. Onze garantie geldt niet voor gebreken of defecten die ontstaan zijn door verkeerd of oneigenlijk gebruik, zoals abnormale belastingen, aantasting door agressieve stoffen, onjuiste montage, verkeerd onderhoud en reparatie door niet-deskundigen. Eveneens geeft deze garantie geen recht op schadevergoeding.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Garden Grill


    Garantietermijn

    :

    1 jaar

    Garden Grill producten worden uit hoogwaardige materialen gefabriceerd en zijn met zorg geassembleerd. Al deze producten zijn volledig weerbestendig waardoor u er jarenlang plezier aan kunt beleven.


    Bij ieder product wordt een Montage-instructie en een gebruiksinstructie geleverd. Leest u deze voor montage en gebruik zorgvuldig door.


    Mocht er zich onverhoopt een probleem voordoen, neem dan contact met Barbecueshop.nl op. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina. Als het probleem zich binnen de garantietermijn van 1 jaar voordoet en gegrond is (zie garantievoorwaarden), dan zal het onderdeel c.q. product geheel kosteloos worden vervangen.


    Garantievoorwaarden

    Garden Grill biedt 1 jaar volledige garantie op alle onderdelen van de barbecue op basis van normaal consumentengebruik. Deze garantietermijn is niet van toepassing voor de project- en horecamarkt. Onze garantie geldt niet voor gebreken of defecten die ontstaan zijn door verkeerd of oneigenlijk gebruik, zoals abnormale belastingen, aantasting door agressieve stoffen, onjuiste montage, verkeerd onderhoud en reparatie door niet-deskundigen. Eveneens geeft deze garantie geen recht op schadevergoeding.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Grandhall


    Garantietermijn

    :

    1 tot 5 jaar

    Klantenservice staat bij Grand Hall hoog in het vaandel. Grandhall ziet het als hun plicht u vakkundig te helpen en te adviseren. Zij willen voor u een betrouwbare partner zijn die te allen tijde voor u klaar staat.


    Ondanks zorgvuldige controles kan het voorkomen, dat er apparaten geleverd worden die niet aan de gewenste eisen voldoen. Mocht u een onvolkomenheid constateren aan het apparaat dan is het van belang dat er snel en adequaat gehandeld wordt.


    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Wij raden u ook aan om de barbecue online te registreren.


    Wij raden u ook aan om de barbecue online te registreren.

    Garantiebepalingen


    Grand Hall heeft vertrouwen in zijn producten en biedt een uitstekende garantie. Voor Grand Hall buitenfornuizen geldt een garantietermijn van 2 jaar na datum aankoop. Mocht zich binnen de gestelde termijn van 24 maanden een defect voordoen ten gevolge van materiaal- en constructiefouten dan garanderen wij de kosteloze vervanging van de defecte onderdelen of de reparatie van het product.


    Specifieke kenmerken van de garantievoorwaarden:

  • 5 jaar garantie op doorroest van RVS onderdelen
  • 2 jaar garantie op doorroest van afgewerkte emaille onderdelen
  • 2 jaar garantie op doorroest van gecoate onderdelen
  • 1 jaar garantie op accessoires

  • Het recht op garantie vervalt, indien:

  • Het product niet volgens de instructies gemonteerd en geïnstalleerd is.
  • Het product oneigenlijk gebruikt is.
  • Krassen, deuken, beschadigingen, verkleuringen ontstaan als gevolg van hitte en agressieve reinigingsmiddelen.
  • Het product voor commerciële doeleinden gebruikt, dan wel verhuurd is.
  • Het product beschadigd is door natuurelementen.
  • Ingebrande plekken ontstaan als gevolg van het niet goed onderhouden, c.q. reinigen van de grill (den hierbij aan het branden van achtergebleven vetresten).
  • De gasslang niet correct gemonteerd is. Lees altijd eerst zorgvuldig de montage-instructie door.
  • De grill omgebouwd wordt naar aardgas. Deze grill is alleen geschikt voor Butaan of Propaan gas.
  • Het product niet gebruikt wordt in het land van aankoop in verband met de geldende richtlijnen van dat land.
  • Beschadiging ontstaat door gebruik of door derden.

  • Uitgesloten van garantie zijn:

  • Ontstekingsbatterijen
  • Afbladderen/loslaten van de coating als gevolg van het inbranden van vet
  • Afbladderen/loslaten, verkleuren van de lak/emaille en coating
  • Lichte roestvorming zoals vliegroest.
  • Normale gebruiksslijtage
  • Gebreken die de werking of de waarde van het apparaat niet noemenswaardig beïnvloeden

  • Tevens uitgesloten van garantie zijn verfschade en/of roesten (behalve doorroesten) van de grill of van vervangbare onderdelen ten gevolge van normale slijtage gedurende een periode van twee jaar, of bij schade die zich kan voordoen bij normaal gebruik, ongeval, onjuiste installatie of ondeugdelijk onderhoud. Om aanspraak te kunnen maken op de garantie, dient altijd de aankoopbon overlegd te worden.


    Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie HEAT


    Garantietermijn

    :

    2 jaar

    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • HEAT werkt voortdurend aan de ontwikkeling en verbetering van haar producten. HEAT behoudt zich daarom het recht om design en/of productspecificaties te wijzigen voor zonder voorafgaande aankondiging.


    Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Hendi


    Garantietermijn

    :

    2 jaar

    Hendi producten worden uit hoogwaardige materialen gefabriceerd en zijn met zorg geassembleerd. Al deze producten zijn volledig weerbestendig waardoor u er jarenlang plezier aan kunt beleven.


    Bij ieder product wordt een Montage-instructie en een gebruiksinstructie geleverd. Leest u deze voor montage en gebruik zorgvuldig door.


    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina. Als het probleem zich binnen de garantietermijn van 2 jaar voordoet en gegrond is (zie garantievoorwaarden), dan zal het onderdeel c.q. product geheel kosteloos worden vervangen.


    Garantievoorwaarden

    Hendi biedt 2 jaar volledige garantie op alle onderdelen van de barbecue op basis van normaal consumentengebruik. Deze garantietermijn is niet van toepassing voor de project- en horecamarkt. In deze uitzonderingsgevallen geldt een garantietermijn van maximaal 1 jaar. Onze garantie geldt niet voor gebreken of defecten die ontstaan zijn door verkeerd of oneigenlijk gebruik, zoals abnormale belastingen, aantasting door agressieve stoffen, onjuiste montage, verkeerd onderhoud en reparatie door niet-deskundigen. Eveneens geeft deze garantie geen recht op schadevergoeding.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Jamie Oliver


    Garantietermijn

    :

    2 jaar

    Speciaal voor de barbecues is er een online serviceplatform waar alle vragen rondom de barbecues gesteld kunnen worden. Graag willen wij u daarom vragen onderstaande vraag in te dienen op de website van Jamie Oliver bij ‘submit a request’. Binnen maximaal 24 uur ontvangt u antwoord op de vraag, ook is er de mogelijkheid om afbeeldingen toe te voegen.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Outdoorchef


    Garantietermijn

    :

    3 jaar

    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Outdoorchef werkt voortdurend aan de ontwikkeling en verbetering van zijn producten. Outdoorchef behoudt zich daarom het recht om design en/of productspecificaties te wijzigen voor zonder voorafgaande aankondiging.


    Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Outtrade


    Garantietermijn

    :

    2 jaar

    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Palazzetti


    Garantietermijn

    :

    1 jaar

    Op de producten van Palazzetti is een garantie van toepassing van 1 jaar. Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     
     

    Garantie Patton


    Garantietermijn

    :

    Verschilt per product

    Patton Barbecues en Outdoor Kitchens worden uit hoogwaardige materialen gefabriceerd en zijn met zorg geassembleerd. Al deze producten zijn volledig weerbestendig waardoor u er jarenlang plezier aan kunt beleven.


    Bij ieder product wordt een Montage-instructie en een gebruiksinstructie geleverd. Leest u deze voor montage en gebruik zorgvuldig door.


    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina. Als het probleem zich binnen de garantietermijn van 2 jaar voordoet en gegrond is (zie garantievoorwaarden), dan zal het onderdeel c.q. product geheel kosteloos worden vervangen.

    Garantievoorwaarden

    Patton biedt 2 jaar volledige garantie op alle onderdelen van de barbecue op basis van normaal consumentengebruik. Deze garantietermijnen zijn niet van toepassing voor de project- en horecamarkt. In deze uitzonderingsgevallen geldt een garantietermijn van maximaal 1 jaar. Onze garantie geldt niet voor gebreken of defecten die ontstaan zijn door verkeerd of oneigenlijk gebruik, zoals abnormale belastingen, aantasting door agressieve stoffen, onjuiste montage, verkeerd onderhoud en reparatie door niet-deskundigen. Eveneens geeft deze garantie geen recht op schadevergoeding.


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).

  • Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     

    Garantie Princess


    Garantietermijn

    :

    1 jaar

    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit het beste melden bij Barbecueshop.nl. Ga voor onze contactgegevens naar de contactpagina. Binnen de garantietermijn kunt u het defecte product bij ons inleveren, wij kunnen u dan gelijk een nieuwe meegeven.

     

    Garantie Weber


    Garantietermijn

    :

    Afhankelijk van het product

    Mocht er een defect zijn aan uw product, dan kunt u dit melden bij Barbecueshop.nl, maar ook rechtstreeks bij Weber zelf. Mist u een onderdeel of is een onderdeel beschadigd? Dan kunt u via het serviceformulier van Weber ook zelf een nieuw onderdeel aanvragen. Weber stuurt het zelf zo snel mogelijk naar u toe!


    Indien mogelijk willen wij u vragen om bij een defect de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice@barbecueshop.nl:

    - Ordernummer van uw bestelling;
    - Foto’s van de het defecte onderdeel;
    - Serienummer van het product;
    - Onderdeelnummer van het defecte onderdeel (vaak te vinden in de handleiding).


    Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

  • Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen in de emaillering;
  • Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie;
  • Kleurveranderingen evenals roestvorming en een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen;
  • Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging;
  • Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden;
  • Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud;
  • Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik (hotellerie, gastronomie, bijeenkomsten, enz.).
  • Weber kwaliteit, tot 25 jaar garantie

    Wie de keuze maakt voor een Weber product, kiest niet alleen voor een premium product, maar ook voor een premium garantie. En omdat Weber vast overtuigd is van de kwaliteit van haar producten, biedt zij garanties tot 25 jaar.


    Voor de exacte details en de toepassing van de garantie voor Weber producten, verwijzen wij u naar de garantietabel van Weber. Voor een snellere en betere verwerking van garantie, raden we u aan uw barbecue bij Weber te registreren.


    Als fabrikant geeft Weber alleen garantie op producten, als ze zijn gekocht bij Weber partners. Wat betekent dat? Meer dan 800 winkels in Nederland zijn door Weber geautoriseerd om Weber barbecues te verkopen. Dit biedt u het beste advies en hoogste kwaliteit van dienstverlening. En dat is bijzonder belangrijk voor Weber. Of u zich nu wil oriënteren, een barbecue wilt aanschaffen, of reeds een barbecue heeft aangeschaft in het verleden.


    Weber grills, die niet zijn aangekocht bij een erkende partner, genieten geen enkele fabrieksgarantie.


    Barbecueshop.nl is een officiële dealer van Weber en behoort zelfs tot de geautoriseerde Partner Store.


    Weber garantie

    Weber biedt een garantie voor de belangrijkste onderdelen aan die begint bij twee jaar of langer voor brikettenbarbecues en tien jaar of langer voor gasbuitenkeukens.


    Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen.

     


    Back to top
    Contact opnemen
      Loading...