Veel gestelde vragen

Bij Barbecueshop.nl krijgen we veel vragen over onze showroom, betalen / verzenden en natuurlijk barbecues. Heb je een vraag? Wellicht dat deze hieronder beantwoord wordt. Indien dit niet het geval is, bel ons dan op 0900-3331133.

Vragen over betalen, verzenden, bestellingen, e.d.
Is een artikel op voorraad?
Kan ik in de showroom pinnen of contant betalen?
Kan ik bij aflevering aan de deur pinnen?
Factuur zonder BTW
Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Is een artikel op voorraad?

Ondanks het feit dat wij op onze site aangeven of een artikel op voorraad is, ontvangen we hier veel vragen over. Hoe werkt het? Op onze site ziet u bij ieder product (rechts boven) de actuele voorraad status gevolgd door 4 mogelijkheden:

ruim op voorraad
Je kunt dit product zonder afspraak vandaag nog afhalen in onze showroom en magazijn in Naarden. Online bestellen kan natuurlijk ook. 'Ruim op voorraad' is bij ons ook echt op voorraad!

nog 5 op voorraad
Van dit product hebben wij op dit moment nog maar 5 stuks op voorraad. Een telefonische reservering is aan te raden voordat je komt afhalen.

laatste op voorraad
Van dit product hebben we er nog maar 1 van op voorraad, bestel deze snel of neem contact op met onze klantenservice 0900-3331133 .

niet op voorraad
Dit product hebben wij helaas nu niet op voorraad, je kunt dit product vrijblijvend reserveren. Zodra het product weer op voorraad komt, sturen wij je automatisch een herinneringsmail of je het product nog steeds wilt kopen.

Product niet op voorraad? Wij houden je op de hoogte!

Indien een product niet langer op voorraad is, wordt er rechts naast het product de mogelijkheid geboden om op de hoogte te worden gehouden. Vul je gegevens in en wij laten het weten wanneer een nieuwe voorraad wordt afgeleverd.

Indien er nog maar 5 stuks op voorraad zijn van een bepaald product en je wilt deze in de winkel afhalen, raden wij aan deze te reserveren. Dat kan online of telefonisch (0900-3331133).

Klikt je op ‘Product afhalen in Naarden’ (naast het product dat je wilt bestellen) en je gaat automatisch door naar de mogelijkheid om online of telefonisch je product te reserveren.

Kan ik in de showroom pinnen of contant betalen?
In de showroom kun je pinnen, contact betalen of je mastercard/ visacard gebruiken.

Kan ik bij aflevering aan de deur pinnen?
Nee dit is helaas niet mogelijk.

Factuur zonder btw

Laat je je bestelling naar het buitenland versturen en heb je een geldig btw-nummer? Dan kun je bij ons met terugwerkende kracht je btw terug krijgen. Je bestelt je product via de normale weg op de website. Je betaalt dus in eerste instantie de btw. Je kunt na het ontvangen van je bestelling je ordernummer en geldig btw-nummer naar ons mailen. Wij zorgen dan dat je met terugwerkende kracht je btw teruggestort krijgt op de rekening of creditcard waarmee je betaald hebt. Dit krijgt je binnen vier weken na ontvangst van de goederen. Uiteraard krijg je van ons per post dan ook een factuur zonder btw opgestuurd. Het is bij ons niet mogelijk om op voorhand zonder btw te bestellen.

Wanneer je een product wilt afhalen of wilt aanschaffen in de showroom, dan kom je alleen voor btw teruggave in aanmerking wanneer je een stempel hebt van de douane. Deze stempels worden binnen de EU niet meer uitgegeven. Dat betekent dat je bij afhalen alleen btw retour kunt krijgen wanneer je het product meeneemt buiten de EU. Indien dat het geval is, dan ontvangen we graag de originele factuur per post (met douane stempels) en je rekeningnummer. Als Belgische klant kun je bij ons dus geen btw retour krijgen wanneer je een artikel afhaalt of afrekent in de showroom.

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?
Ja, al onze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief de eventuele verwijderingsbijdrage en verzendkosten.
Back to top
  Loading...